9. 2. 2012

Tortilla ♥

Ahoj, dneska jsem byla zase v jakési euforii, kdy jsem měla chuť vyfotit vám sem na blog jakoukoliv hovadinu:D …takže proto máte dnes zase jednou deníček s obrázky. A co, jak si užíváte týdne, pro někoho je to prázdninový týden a pro někoho jsou prázdniny ještě hodně daleko, my je máme už příští týden, takže happy. Mě tenhle týden utíká nějak rychle, možná je to tím, že mám každý den něco na práci. Dnes jsem jela hned po škole se Sim do města, hlavně nakoupit dárky, protože můj táta má narozeniny zítra a ten její myslím že někdy příští týden… :D Nakonec jsme si ale dopřáli vynikající tortillu u nás v „burgru“. Mňam :)*
 Po těch bych se mohla utlouct, ale jahodový jsou nejlepší :P
 Dnes jsem si je v DM koupila. Mamka je bere vždycky přez léto a chválí je, tak snad se dočkám nějakého výsledku! ...a navíc za tu cenu, zkusit to můžu:) (78Kč.)
Objevila jsem další výbornej čajík! Nejlepší je ten s jahodama a s mangem! 
 ...pro tátu! On má tyhle pralinkový typi rád a já s bráchou taky, takže nevím, jestli mu tam po rozbalení něco zbyde. :D
Nový Simči výtvor na mé ruce, doufám že tam ta hvězda bude na dluho a že tak jednou bude dooravdy vytetovaná ;)

5 komentářů:

  1. Čajík určitě vyzkouším,ten jsem ještě neměla:)

    OdpovědětVymazat
  2. Po sněhulkách se také mohu utlouct! Jsou nejlepší,taky je mám ráda. A čaj vypadá taky velmi lákavě,já osobně třeba teď nedávno vyzkoušela čaj od pickvicku a byl taky moc lahodný! Byl s příchutí jahody se smetanou,ale byl fakt bomba - doporučuji ho! :)

    OdpovědětVymazat
  3. téda sněhulky jsem neměla ani nepamatuju
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, sněhulky byly bombóny mého dětství!
    A to zdravé vlasy, nehty a pokožka doma mám, jez to po až po jídle, jinak ti bude strašně nazvracení, jako mně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta hvězda by jednou mohlo být hezké tetování :)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM