27. 2. 2012

Teamwork

Zdravím... ;) Tak další týden začal, pro někoho zrovna prázdninový, ale já mám jarní prázdniny už dávno za sebou, bohužel! Noo, tak konec nesmyslnýho řečnění. Dneska nám konečně přišli mikiny, co jsme si jako třída objednávali na konec devítky. Je krásná! Rovnou jsme udělali i nějaké fotky pohromadě.
Zítra budem fotit dál, teda budou! ...já totiž zdřejmě nepujdu do školy. Jdeme s mamčou odevzdat přihlášky na SŠ (obchodku a hotelovku). Taky jsme chěli jít na městský úřad, zařídit mi občanku, ale úřední hodiny byli dnes a jsou potom až ve středu a to už mamka nemá čas, tak někdy jindy...


8 komentářů:

  1. já jsem ho sehnala v Kenvelu jen za 50,- :D a kde si sehnala ten řetízek? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je moc pěkná památka na devítiletku :) My jsme měli jen odrbaná trika a nápis se líbil jen menšině ve třídě, která si to prosadila :/

    OdpovědětVymazat
  3. já mám taky Kenvelo docela daleko a měla jsem docela štěstí že jsem ho chytla.On dřív stál za 150 a pak ho pořád slevňovali:D Ale nevím jak to bude v ostatních obchodech :) Já jsem ho taky v Kiku viděla ale už ho tam nemají:(

    OdpovědětVymazat
  4. tie mikiny sú super nápad :) my sme ich tiež chceli, ale nezhodli sme sa na motíve :D

    OdpovědětVymazat
  5. ta vaše mikina vypadá super! my jsme měli úplně debilní a ošklivé tričko..

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM