14. 2. 2012

Essence-laky na nehty POZITIVNÍ

Ahoj! Já vim, děsně dlouho jsem se neozvala, pořád jsem si říkala: „Zítra napíšu...zítra jim naíšu..." ...no znáte to ne? ;) Ale dokopala jsem se k tomu až dnes. Jinak pro informaci, mám teď jarní prázdniny a to bych nebyla já, abych nebyla o prázdninách marod! Ale je mi fajn! Podle doktorky mám masivní zánět středního ucha, ale po pravdě, jsem fakt úplně v cajku:) Zítra pujdu normálně roznáet, ale jansě že budu mít to ucho doslova "zahrabaný" :D Ale teď už tda k věci...

Vampire's love

Omlouvám se, že sem dávám obrázek celé Vampire Love kolekce, ale hledala jsem fotky jen těch laků-bez výsledku a foťák mi stávkje, takže... Snad nevadí;)
Chci se s vámi podělit teda o laky na nehty z této kolekce, mám doma sice jen dva (tmavě modrý a šedý), ale věřím že i ten zbytek je stejně úžasnej!
Seznam laků:
Gold old buffy – Hnědo zlatý lak.
Into the dark (Do temna) – Temně modrý lak.
True love (Pravá láska) – Světle modrý lak.
The dawn is broken (Rozbřesk je prolomen) – Fialový lak.
Hunt me if you can (Ulov mě, jestli můžeš) – Bílo šedý lak.
Hodnocení→ Pozizivní:
-široký, plochý štěteček se kterým se dobře pracuje
-hustší konzistence
-dobrá výdrž, s přiměřenou manuální prácí se tak do tří dnů neloupe
-jde celkem dobře odlakovat
Negativní:
-------

7 komentářů:

  1. :D Ja to mám skôr opačne...nie, už dnes nič nepridám, stačí jeden príspevok... :D A s lakmi od essence som aj ja veľmi spokojná, síce z tejto kolekcie žiaden nemám
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, dnes mám na blogu pro všechny povalentýnskou slevu na oblečení 20%, pokud máš zájem tak se stav podívat, při koupi více kusů ušetříš na poštovném :)

    Hezký den,
    N.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, já laky moc nepoužívám, ale na essence jsem viděla většinou samé dobré reference :) A moc děkuju za hrozně milý komentář, moc mě potěšil ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám s Essence laky dobré zkušenosti. Mají krásné odstíny za super cenu, dneska se zrovna chystám nějaké si koupit :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle byla stejně nejlepší kolekce! :))

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM