3. 2. 2012

In love


Ahoj. Chtěla jsem vám napsat už dnes ráno, ale měli jsme domluvenou s ostatními dnes jít do čajovny, tak že vám dám vědět večer, až budu mít nějaké zážitky :) Byli jsme tam já, Eliška, Šárka, Šárky brácha Radek a jeho kamarád. Je to ten, kterého jsme potkali s holkami v úterý ve městě. Hrozně dlouho jsem se s ním neviděla a v úterý se to mezi námi asi nějak probudilo a teď jme (už po druhé) spolu;)) Jako kamaráda ho zním už asi 3 a půl roku a asi právě proto je to prostě takový „divný“, ale troufám si říct, že jsem za to moc ráda a vždycky když ho vidím, rozbuší se mi srdíčko… Noo a když už jsem čekala na večer, stejně to dnešní odpoledne nebylo nic extra! Čajovna a pak jsme si šli obejít nějaké obchody. Že bych se nudila, to neříkám, ale mohlo být i líp.

1 komentář:

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM