3. 5. 2012

Short week

Taky vám tenhle týden tak rychle utekl? Jasně, je „teprve" čtvrtek, ale mě to připadá jako úterý. Taky jsem od pondělí nenapsala, ale mě to vážně nebaví, když nejsou k článku skoro žádné reakce, chápete ne?! ;) A jak vidíte z tohoto postu, tak stejně nemám o čem psát, protože poslední dobou vůbec nic nedělám a to mi začíná pěkně lézt na mozek, takže už radši končím, abych tady nepsala ještě větší koniny...


Hrozně se mi líbí, jak fotky, které patří k postu, ke kterýmu jsem přidala fotky z předešlýho, přidávám až teď! :D
Takže pro ty, co to nepobrali; v pondělí jsem byla s mamčou a bráchou na poháru. První tři fotky jsou právě k tomu...

 Ten výraz :D

Mascarpone...bylo to dobrý!

Konečně už i u nás! Ale myslela jsem, že bude lepší...

5 komentářů:

  1. Sluší ti to a Mascarpone je výborný:D :))

    OdpovědětVymazat
  2. ten výraz je fakt supeer :D a mascarpone...hmmm to už jsem dlooouho neměla...achich... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé mňam pohár. To jste se tedy měli. Moc ti to na fotkách sluší :))

    OdpovědětVymazat
  4. tu Deli by som chcela ochutnať :)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM