26. 5. 2012

Im blond

Teda asi až tak za dvě hodinky budu blond, vlastně taková špinavá blond... Už hodně dlouho jsem byla na vážkách a dneska mi to prostě nedalo! Od ledna, kdy jsem si v tu dobu svojí hnědou hlavu obarvila na černo, už uběhl skoro půl rok a z té černé už je zase taková divná "zrzavo-hnědá". Jenže stejně jako se barva na vlasech vymývá, tak taky odrůstá a protože moje přírodní barva je světlé hnědá, takhle to vypadá, jako kdyby mi ty vlasy u kořínků šedly. Jasně, proč jsem si je už dávno nedobarvila? Páč mám vlasy fakt v šíleným stavu a to co mi je do toho stavu uvedlo je žehlička a právě i barva na vlasy, takže jsme se těchto dvou věcí vzdala! Myslela jsem si, že to vydržím, než mi ta tmavá úplně zmizí, ale vážně to vypadá hrozně, tak touhle světlou bych tě chtěla přiblížit k té mé přírodní a u mojí barvy na nějakou dobu zůstat!!



Přípravky na vlasy od Garnieru sice moc nemusím, ale tohle byla jediná barva, na které nebylo na zadní starně krabičky doporučení "na tmavé vlasy nedávát"!

4 komentáře:

  1. hmm, jsem zvědavá, až se nám s novou barvou ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem zvědavá,jak to bude vypadat. JInak máš krásný blog a nového followera! :)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM