17. 5. 2012

Fitoval-šampon proti vypadávání vlasů

Už včera jsem se nechala slyšet o koupi kousku mojí malé naděje, že budu mít ještě někdy dobrý vlasy. ...tedy o koupi šamponu Fitoval. Dneska vám ho chci představit trochu blíž a rovnou i formou recenze. Sice je na recenzi hned po prvním použití asi trochu brzo, ale jak jsem říkala, koupila jsem si ho po vzoru  Evičky, která ho jen chválila a já ho už po prvním použití chválit budu taky!

+po umytí hlavy mám vždy okolo vodního odpadu (jak přesně se tomu říká? :D) plno vlasů (hodně mi padají), dneska ráno tam byla skoro půlka z toho co je tam jindy!

+šampon samotný nevoní, ale zázrakem je, že vlasy po něm ano!

+hodně příjemná cena (120 až 200Kč., já ho měla za 184Kč.)

Časem se těch pozitiv najde určitě víc! ;)

-při malém množství (pro mě obvyklém) skoro vůbec nepění!

Je to takový malý velký zázrak a kdo má problém s vypadáváním vlasů, určitě jděte do toho a  pořiďte si ho! Stejná značka má ještě řadu pro poškozené vlasy a proti lupům. A nevím jak ostatní dvě řady, ale takhle proti vypadávání vlasů má ještě tobolky a sérum, takže opravdu je z čeho vybírat! K sehnání je v každé (internetové) lékárně...

2 komentáře:

  1. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tedy přijde že mi jich padá víc než je zdravo :-D Takže asi pořídím taky tento šampon :-))
    jsem tvá nová členka..

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM