14. 5. 2012

Happy Birthday

Ne, já narozeniny opravdu neslavím. Ale sestřenice Terezka ano! Včera v Planý u babi a dědy (kde jinde taky) byla oslava Terčiných 5. narozenin. Možná že to pro vás není informace nijak zásadní a zajímavá, ale já už prostě nevím o čem tady blábolit... takže všechno nejlepší Teri! ♥
 (sice přesně až ve čtvrtek, ale nevadí)
Dneska nás ve škole hodně chybělo (skoro všichni sportovali na Poháru rozhlasu), takže jsme byli spojení s Áčkem. Dopadlo to ale tak, že jedinou společnou hodinou byla hned jako první čeština a potom pátá hodina a to jsme koukali na Hadi v letadle (stihli jsme ale asi jenom půl hoďky)! Na druhou hodinu nás totiž pár šlo do 8. A. a zbytek hodin jsme měli normálně svůj rozvrh, prostě blázinec!!
Zítra mě čeká vystoupení se sborem na Festivalu porozuměni, pořádajícím naší školou, ale ještě předtím mám v plánu jít s mamčou k její "nehtařce", která v tom svém salonu vede i solárko, a poprvé to solárium vyzkoušet. ...a to jsem měla jít ještě brigadničit, naštěstí jsem si to stačila odpracovat dnes! :)


  Terka i Barča.
 Jak málo stačí k dětské radosti D
 ...dort bych si ještě dala.
Mňam...

1 komentář:

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM