30. 12. 2011

Some news things

Zdravím! Tak jak jsem včera slíbila, jsem tady s několika věci, které jsem si v uplynulém týdnu pořídila. Zítra budou možná další drobnosti, páč jedu do Plzně, ale ne za účelem nakupovat, takže nevím...

Balzám na rty (25Kč.) a prsten (74Kč Takko) dodatečně od Sími.k Vánocům

A z úterního a včerejšího nakupování; kabát (449Kč. Takko), boty (349Kč. Dichemann), kabelka (189Kč. FaF), pásek (95Kč. FaF)

13 komentářů:

  1. ahoj tady Ladolce ♥ ladolcevita.blog.cz
    sem si až tet všimla že mas new blog.
    pokud chceš být nadále moji AFFS tak se zapíš do zítřka . jinak si tě mažu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné věci! Ten kabát se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezké věci:) štastný nový rok přeji:-*

    OdpovědětVymazat
  4. Šťastný nový rok. Pekný kabát. Fotky na záhlavie som si našla na we heart it. Ďakujem za komentár. (:

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kabát a ty boty jsou úplně úžasné :)) jinak krásný blog ;)

    OdpovědětVymazat
  6. :-O Boty s prstýnkem jsou prostě boží!

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny věci jsou skvěléé ! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné oblečení. :)
    Přepisuji si tvou adresu blogu. :)

    OdpovědětVymazat
  9. tenkabátspáskemakabelkou? !
    supr :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné botičky, ukaž se nám v nich ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super úlovky! Ty botky jsou super, škoda, že je v našem Deichmannu nemají.:-(

    OdpovědětVymazat
  12. to stálo tak málo ?! Tak kouknu se po novém kabátku, ten můj je již takový nepěkný a přitom stál 3x tolik,co tvůj.A kabelka je úžasnáá.

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM