16. 12. 2011

Béžový šál

Zdravím, tak konečně s nějakým smysluplnějším článkem ;) V pondělí jsem nebyla ve škole, jela jsem totiž s mamčou do Planý k zubaři (prohlídka v pohodě, žádný kaz :D ), a když jsem u něj byla hotová, šla jsem s babčou, která v Planý bydlí (a tak mi přišla k zubaři naproti), do místního obchodního domu (sice jsou to vietnamci, ale něco se od tamtaď dá) a tam mě zaujal právě tenhle šátek! …ona je to spíš šála, ale jako šátek to jde taky;)
Měli ještě v černé a fialové, ale protože v poslední době jsme spíš na ty světlé, hnědé, béžové a pastelové barvy, vzala jsem se tenhle krémový.









7 komentářů:

  1. určitě budeš s barvou spokojená, je krásná, vlasy nemám zničený, ale lesklý a zdravý a barva se nevymývá. rozhodně se vyplatí do ní investovat, protože jí je i hodně oproti ostatním.

    OdpovědětVymazat
  2. jé, ty bambulky jsou pěkné!
    jinak děkuju za pochvalu designu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám podobný ale bílý :)
    --
    zvu tě na mou giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný, sluší ti to :)
    A tabletky na vlasy z dm určitě vyzkoušej:)

    OdpovědětVymazat
  5. jéé jsi úplně roztomiloučká :)
    šálka je krásná, něco podobného bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  6. jdi na http://toplist.cz/
    v pravo máš zaregistrovat tak se zaregistruj a ono už tě to povede samo :) já už si to taky jako moc nepamatuju .. :) ale vím, že je to celkem jednoduchý.. tam ti to někde plivne nějakou adresu a tu jen zkopíruješ a dáš kam chceš vložit :)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM