20. 12. 2011

Some photos

Ahoj! Tak po docela dlouhé době další článeček… Tentokrát sem házím nějaké ty fotky na „mrkačku“ ;) Tak se tedy mrkněte!  Fotky jsou z  13. 12. a jedna, co k nim taky patří, je už tady. Jinak, rozhodla jsme se, že tady deníček psát nebudu, popravdě, stejně to nikdo nečte! A jen tak výhledově do budoucna; chystám se udělat takovej menší Vánočná wishlist, tak se těšte ;)




...a jedna bonusovka se Spongebobem :D

5 komentářů:

  1. jo ahá.. já už to tam vkládala jako že je to dýl, tak si ted vubec neuvědomuju jak jsem to dělala.. ale máš to v nastavení vložený do toho HTML/Java Script nebo jak se to jmenuje.

    OdpovědětVymazat
  2. no.. já bych ti hrozně ráda pomohla, ale kolikrát se mi něco podaří že ani nevím jak jsem to udělala a pak na to nesmím sahat abych to náhodou nerozbila.. :D jsem takový programový antitalent :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Spongebob!!!!!!!!!!!!!odkud je???????????zucastni se me giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM