1. 1. 2012

Jak na Nový rok, tak po celý rok...

Zdravím vás... Tak jaký byl pro vás první den nového roku? Já celkem dám na různé ty pověry a jak se říká „Jak na nový rok, tak po celý rok", snažila jsem se být dnes taková, jaká bych být chtěla a (zatím úspěšně) dodržovala svoje tři předsevzetí; Zhubnout, neplýtvat časem a využít každou chvilku k něčemu užitečnému a nakonec se začít naplno věnovat škole. ...takže jsem jen zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :D
Ještě k tomu včerejšímu "výletu". V Plzni jsem lítala po obchodech snad 2 hodiny, ale odnesla jsem si jen jednu halenu. Pak jsme jeli do Rokycan k tetě, protože sestřenice měla narozky (5 let) a když jsme se vrátili domů, bylo snad už šest hodin, takže jsme s mamčou začali na rychlo dělat chlebíčky. Večer jsem se už jen koukala na televizi, jedla všechno co mi přišlo pod ruku a o půlnoci jsme si připili a vyrazili ke strejdovi, který měl velkou "bednu", který udělala vážně krásný ohňostroj! Takže silvestr jako takovej nic moc, ale nestěžuji si ;)

A jak vypadal váš silvestr a dnešní, první den roku 2012? Máte taky nějaká předsevzetí?

...a takhle vypadá ta moje nová halenka, nebo jak to nazvat. Mamka to hned pojmenovala jako pyžamo, ale mě se líbí! ;) (LINDEX 179Kč.)

5 komentářů:

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM