15. 6. 2012

Hello...

...jo, tak zase jsem se po x dnech uráčila ozvat. Ale nevím, o čem mám jako psát.
Tak stručně: ve škole je to maximální pohoda. Po učení už ani stopa! Jediná naše činnost - sledování filmů, obývání počítačových učeben a zkoušení na rozlučku (25. 6. )...
...takže se mám vlastně víc než dobře! Zítra pujdu řádit do obchodů a vylepšovat svůj "rozlučkový outfit", teda pokud se mi bude chtít, páč se o mě asi pokouší nějaký bacil (doufám, že jsem nechytila od Šárky angínu)! Prskám na všechny a všechno okolo, bolí mě v krku, záda a nohy, jako po mém prvním spinningu. Nojo, Krolínka si ze musela postěžovat, to jsem celá já! ...haha :)

 ..býval maminky. Teď, asi o 10cm kratší obývá mou skříň. ;)

 Už dorazily - šaty na rozlučku.

Taky jste ho už testli? Možná je to už starý, ale tady je to novinka...

Už mám pěkně dlouho nafocený fotky na článek "Péče o vlasy", tak snad brzy...

3 komentáře:

  1. peknučké šaty! :)
    Nová giveaway na blogu, zapoj sa ak chceš! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/2012/06/giveaway-2.html

    OdpovědětVymazat
  2. svetřík je boží! Podobný maj ted v hm:))

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM