3. 6. 2012

Exkurze

Ahoj...
Skoro týden bez nového postu. Vážně pardon, ale buď nebyl čas, a nebo ani nálada! ;P Za tenhle týden se toho dost změnilo a taky hodně jsem zažila. Je to vlastně jenom jedna věc, krásná věc, ale taková, že to tady zatím nechci řešit, tak promiňtě... ;)
Včera jsem byla s tetou, strejdou, Terkou a Barčou ve Frantovkách v aquaparku. Naposledy jsem tam byla asi před rokem a půl, ale žádná změna tam nebyla, všechno stejné jako minule. Nejlepší byl samozřejmě tobogán, ale ani "barevná skála", nebo (něco jako) vodopád nebyl špatný...

Sice mám nasbírané zase nějké random fotky, jak vám je se vždyky vklám, ale tentokrát tu mám vybrané fotky z úterní exkurze v Karlových Varech na hvězdárně a na rozhledně v Krásnu:

 9. A. + 9. B. ...že mě nenajdete?!! :P

 Cestou, necestou...

 ...po zjištění, že v restauraci je Wi-fi. :D

 Já a Simča. Asi zrovna jedla, už ani nevim :D

 Cesta na rozhlednu...

 Výhled na celý dvě třídy, na okolí Krásna a na mojí odrůstající barvu n vlasech. :D

...tohle byla hrozná stezka!!


No a mě se podařilo končně stáhnout Paranormal Activity 3, takže jdu koukat! Bye...

1 komentář:

  1. fotky jsou moc super, muselo to bejt fajn ..vyslo vam aji pocasi! VYPADÁ TO VÁZNE PEKNE

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM