7. 5. 2012

Nothing

Úplně neskutečně se flákám! Nic nedělám a celý dny se fakt o nic nestarám, až jsem z toho nervozní. Ale dokud se nepodělá něco důležitého a ostatní si toho nevšimnou, tak s tím nemám v plánu nic dělat!! :P
Zase jste o mě skoro týden neslyšeli, ale fakt jste o nic nepřišli. Leda tak, že já, zrovna já (takový bebíčko, co nejde do školy klidně jen kvůli rýmičce) jsem včera i s teplotou, rýmou jak prase, bolestí hlavy a bolestí v krku dokázala dojít na autobus, z autobusu k babče, od babi na vlak a z vlaku MHDéčkem (:D) zase zpět domů-a jakože to byla fakt dálka! ...taky že jsem u babičky furt jen ležela a spala, nebo si četla. Když jsem včera dala tohle, tak jsem samozřejmě dneska musela do školy, ale dneska je mi už fajn! No, a když už je mi tak hrozně fajn, tak pujdu zítra hned ráno do bazénu s bráchou, tetou, strejdou a sestřenkama, takže už vidím, jak zase skončím s teplomrem pod rukou v posteli! :D No nevadí...

  Můj majetek, Simči práce!

 ...asi po půl roce jsem se musela znova naučit háčkovat. No hrůza!

 Tak jsem se dala zase do knížek...

2 komentáře:

  1. Přímo mě překvapuje,jak skoro každý musel jít dnes do školy.. my měli volno :P stejně jako i minulý týden,takže takové prodloužené víkendy jsem si užila,no. Ovšem do konce školního roku už nic nemáme,takže nastane už jen pilné učení,nééééééééééé :((

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja potrebujem nutne flákanie a koniec celého toho maturitného chaosu, čo ma čaká :D

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM