16. 5. 2012

Koncert

Vaše aktivita je nulová, ale to bude si mnou a mými příspěvky. Momentálně jsem totiž ráda aspoň za ten jeden komentář. ;D ...ale já se nenenchám zastrašit!
Dneska jsem si byla pro už objednaný šampon proti vypadávání vlasů. Slyšela jsem o něm u Evičky, tak proč ho taky netestnout;) Trochu blíž vám ho před     stavím zítra. Chtěla jsem už dnes, ale zítra už budu mít alespoň zkušenost s prvním použitím! :D
Zítra nás se školou čeká jakýsi „výchovný koncert". Byli jsme na něčem podobném už loni i předloni, takže nic nového.



Kyž jsem si dnes připravovala zítřejší outfit, vlítla mi o hlavy otázka pro vás:
Připravujete si oblečení večer na druhý den, nebo si jen v hlavě naplánujete něco, co ráno oblečete? A nebo jdete dokonce ráno skoro poslepu do skříně a něco na sebe navlečete? :)

4 komentáře:

  1. krásný to černý tričko!
    No oblečení si připravuji jak kdy podle nálady a chutě někdy večer a někdy(spíše) ráno :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ráno poslepu :D:D většinou...ale když nejdu do školy tak si to plánuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím! na mém blogu je GIVEAWAY o sympatické NEW LOOK ceny, tak se krásná slečno podívejte! =)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak poslepu určitě ne! :D To by mohlo dopadnout špatně :D
    Prostě si klasika ráno něco vyberu a neřeším to :D Prostě pohodička...

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM