14. 4. 2012

Friday 13.

Pátek 13. byl sice včera, ale překvapilo mě, kolik lidí kolem mě o něm včera pořád mluvilo. Já ho nijak extra nevnímám, ale je pravda, že úplně lhostejný mi tento den není!
A jak to máte vy s pátkem třináctého?
Dneska jsem se konečně dočkala po čtyřech dnech zase víkendu. Ale dopoledne jsem stejně byla s letákama a odpoledne jsem jela mamce pomoct s nákupem... Zašla jsem i do Takka a tam jsem si koupila zlato-hnědé pilotky (akorát jsem vám je zapoměla vyfotit :P). Teď jsem si to lítání ale vynahradila váborným, ananasovo-hruškovým čajem v "ňuňu" puntíkatém hrnečku.
Zítra jedu zase k babi a dědovi do Planý, samozřejmě mě doprovodí i foťák. A možná, že pojedeme na takový malý výlet, takže spoušť se nezastaví... ;)

 Minulou sobotu jsem si tuto kulmu (sleva z 299Kč na 29Kč.) jen ze zvědavosti koupila a myslela jsem, že jí hned výhodím (za tu směšnou cenu), ale velmi příjemně mě překvapila.

Chtěla jsem buď masku, nebo právě tento sprej. Když jsem ho dnes viděla v Kauflandu, bylo jasno...

 Slyšela jsem na ně jen samou chválu, tak je taky chci zkusit.

 ...já už se tak tším, až to všechno zmizí z mého stolu :D

19 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Biosil mám taky a připadá mi že je na nic. :D Super věci. (: Na fotce ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  4. kulma za 29,-??? no to si děláš legraci :D

    P.S. já kdysi na pátek 13. měla svůj maturák, pohoda :D

    OdpovědětVymazat
  5. Take slysim na Biosil samou chvalu...asi ho take zkusim:)...M*

    OdpovědětVymazat
  6. Kulma za 29,- Kč? Wow! Kde jsi ji sehnala? :)

    OdpovědětVymazat
  7. SNAD VŠECHNY HOLKY V ČR SE KRMÍ BISOLEM! :-DDD
    včetně mě! :-P jinak ti závidím tu kulmu takovou levnou, já mám drahou jako prase a je k ničemu

    OdpovědětVymazat
  8. Kate a Nat: V Tescu, jak říkám, kulmu jsem ani nechtěla a ani jí nepotřebuju, jen jsem byla zvědavá, co dokáže za 30Kč. :D

    OdpovědětVymazat
  9. 30kč?!:D:D haha tak to je super,biosil mám doma, ale po přečtení všech recenzí, že se po něm tloustne jsem ho ještě nezačla brát :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kulma má naprosto úžasnou barvu! I kdyby nefungovala, kvůli té barvě bych si ji stejně nechala :D)))
    Biosil jim taky, na vlasech žádnou změnu nepozoruju, ale nehty mi celkem zpevnil :))
    Jo a nevím co to je za učebnici, ale matika nikdy nebyla, není a nikdy nebude FAJN! :DD

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to na poslední fotce sluší :)! Můžu se zeptat, kde bydlíš?

    OdpovědětVymazat
  12. V Mariánských Lázních. To je taková prdel, kousek od Chebu;)

    OdpovědětVymazat
  13. Kulma ze 299 na 29?:-o Wow, brala bch hned:) Pátek 13 nijak neprožívám, nic mi to neřiká:)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky pátek 13tého moc neřeším :)
    PS: Snažím se rozjet svůj nový blog, byla bych moc ráda kdybys mě navštívila :)

    OdpovědětVymazat
  15. kde si sehnala tu kulmu? dík :)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM