8. 4. 2012

Easter photos

Zítra tu máme Velikonoce a já nechci mezi ostatními blogerkami být pozadu a tak vám všem přeju, ať vás beránek nepokaká, vy sami se nepřejíte čokoládovými vajíčky a hlavně, aby, jste si po té klučičí (i když letos by jsme měli šupat my, holky) pomlázce mohli vůbec sednou na zadek:)
Mě se to šupání tak trochu netýká, páč jednu ráno do Planý k babi a vracím se až večer, takže pokud mě kluci nepotkají po cestě na autobus, je to v suchu :P
Původně jsem měla na dnešek naplánovanou recenzi na ten ExfoBrusher, ale odkládám ji. A zítra v Planý budu zase fotit, takže pak budou na řadě právě fotky, takže s tou recenzí nevím, nevím...


 Školní práce mého bratra.

 Krémová kuřátka.






 Detail ubrusu ;)
...mňam!

9 komentářů:

  1. koukám,že tady někdo slaví ve velkém ,nevim ale my s mamkou jsme to tento rok nějak s přípravou nepřeháněly,ale jinak povedené kousky ! :))

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky.. achh, neteším sa na zajtra :D to zas dopadne. a vajíčkami sa už asi neprepchám ,pretože som sa nimi začala prepchávať už od pondelka tak si dávam pauzu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odjezd ti závidím, docela se bojím, že si nesednu :D I když Velikonoce mám ráda možná tak kvůli mazanci a řízkům, které děláme, jinak tenhle svátek moc v oblibě nemám :) T.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotečky. To my s rodinou Velikonoce skoro vůbec neslavíme. :D A mrskání já vůbec naštěstí neznám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky!! A ta práce tvého brášky je super:)

    OdpovědětVymazat
  6. jůů :) skvělé fotky,moc se povedli.

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM