14. 12. 2012

A year

Ano, už je to rok, co jsem se rozhodla psát tenhle blog. Teda úplně přesně měl můj blog narozeniny v pondělí, 10. 12. To ani není možný, jak ten čas letí...
Taky by se asi hodilo omluvit se, za tu mojí (ne)aktivitu, ale radši trávím, i v tomhle počasí, svůj volný čas venku, než doma zalezlá u počítače a když konečně přijdu domů, tak je tu ještě škola a brigáda samozřejmě! Nechce se mi nic moc psát, i přesto, že toho teď zažívám celkem dost, ale fotky jsou asi lepší, než abych si tu z toho dělala veřejně tajný deník.
Jinak zítra jedeme konečně pro nějaké zimní boty, takže bude new in (a to připravuju ještě kosmetický new in). ;)

 Zjistila jsem, že asi miluju svoje chlupatý legíny. Dostala jsem je loni k Ježíšku, ale až tuhle zimu jsem v nich doma snad každý den. Jsou úplně neskutečně pohodlný a teplejší než cokoli jinýho! A dobrá zpráva pro mě je, že u nás u větnamců mají úplně stejný, ale s norským vzorem. V týdnu si pro ně pujdu... ;P
 

 
 Když už jsou ty Vánoce, tak taky pijeme vánoční čaje. ;)
 
 Musím se pochlubit zase nějakou výhodnou koupí... Asi za 80 korun v Tescu, ale jsou výborný a mě rozhodně stačí!
Maličkej kalendář. ...na zapisování ohlášených testů a dalších školních potíží stačí bohatě.

 

4 komentáře:

  1. letí to... plno dalších společných let vám přeju!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty legíny jsou naprosto bombastický! :) Strašně se mi líbí!
    Asi se půjdu podívat k Vietnamcům, jestli nějaký neskrývají! :)

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jdi! :D Já sama někdy nestačím koukat, buď je to děs a hrůza nebo se divím, jaké kousky se tam dají někdy sehnat. ;D

      Vymazat
  3. Ahoj, zvu tě na můj blog, kde právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM