18. 4. 2012

Staronová vintage brašna

No tak dobře, spíš brašnička... Zmínila jsem se o ní v předešlém postu, ale pro ty, co to nečetly ještě jednou; v neděli jsem byla s mamčou a bráchou v Pláný a když se mamka prohrabávala ve starých věcech, našla tuhle bezchybnou věcičku! Ležela tam už minimálně 20 let, ale i jak maminka řekla, nikdo jí moc nenosil a je to na ní i vidět - je jako nová! ...jako nová a moc krásná. ;)









Jen tak pro informaci: teď mám v plánu, vrhnout se aspoň z části, na takovou menší rekonstrukci blogu, tak držte palce:)

8 komentářů:

  1. Suprová, taky by se mi taková hodila:))

    OdpovědětVymazat
  2. juhuuu, ta vypadá fakt malinkatě ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Veju: No, ona zas tak maličká není, jak tak na ty fotky koukám, vipadá fakt miniautrně, ale mám i menší;)

    OdpovědětVymazat
  4. Brašna vypadá dobře a hlavně prakticky ;) Ať se rekonstrukce blgu podaří.
    PS: Zvu tě ke mně na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fíhá, super úlovek!

    OdpovědětVymazat
  6. wow :) a práve teraz také tašky letia :) super

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM