21. 4. 2012

Simple Plan

Vypujčila jsem si jméno jedné z mých dříve dost oblíbených kanadských kapel Simple Plan, pro název článku, kterým vám chci ujasnit, jak to tu teď na blogu až do úterý bude. Určitě nečekejte články každý den (i když to tak nebylo ani doteď:D), ani na moje oblíbené blogy nemám momentálně hafo času, takže prostě moje aktivita ve světe blogů se bude na těchto pár dní beznadějně plácat u nuly! Mám totiž už jen pár dní do přijímaček a já jsem taková ..., že si to začínám uvědomovat až těď! V pondělí dělám přijímačky na hotelovku, kam se mi teda ale ani maličko nechce a v úterý mě čeká obchodní akademie, na kterou se dostat prostě MUSÍM!! Takže to pondělí beru jako takový přijímačky na nečisto. Prosím, myslete na mě tyto dva dny, já zas budu myslet společně s větnými členy a mnohočleny na každého z vás, co je dělají taky, aspoň vím, že v tom nejsem sama ;)

Možná, že ještě dřív, ale nejpozději v úterý plánuji pro vás takový zajímavý post. Našla jsem totiž svůj starej (psala jsem ho nějak před Vánocemi) list s věcmi, které chci, prostě wishlist a tak ho celý sestavím v polyvore a to co už z toho seznamu mám vyfotím. ...tak se těště! :)

Dnes jsem byla na návštěvě, páš strejda měl narozeniny. Stejně jsem většinu času trávila zalezlá v pokojíčku s Terezkou (vlevo) a její kamarádkou Laurinkou (vpravo). 

4 komentáře:

  1. Držím palce ať přijímačky dopadnou co nejlépe,a ať tě na tvojí vysněnou školu vezmou! Určitě to zvládneš ;-)
    Já například zas zítra jedu do divadla s KMD a ještě si musím předtím napsat test - velkou čtvrtletku z matiky :-/ taky si to uvědomuji až teď, i když o tom vím již bezmála týden!

    OdpovědětVymazat
  2. juu aká cute fotka ^^
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/
    vytvorila som novú fb fan stránku, dáš like prosím? viac info na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, určitě to zvládneš,sama mám obchodku za sebou :)

    OdpovědětVymazat
  4. jéé)
    Krásná fotka!*
    Animece dělám bed v PHOTO SCAPU, nebo na internetu.
    Zkus třeba makeagif.com
    xxx

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM