11. 3. 2012

Úlovek měsíce

Ahoj vážení, ahoj drazí... Néé, prostě ahoj ;) Jsem (ikdyž je neděle odpoledne) totálně happy! Včera jsem, jako každou sobotu, byla mamce pomoct s nákupem. Věšinou jezdíme do Kaufu, ale tentokrát jsme si namířili do Tesca a dobře jsme udělali-teda halvně pro mě... Hned u vchodu se tam na mě ksichtil krásnej diář. Je tam toho fakt dost; normální měsíční kalendář, pak měsíční, ale tak, že u každého dne je volní řádka na psaní, taky svátky, abecední seznam jmen, časová pásma, světové vzdálenosti, co stránka-to jden den a na konci jsou ještě volné stránky na psaní a protože už máme skoro čtvrt roku za sebou, vyšel mě dohromady na 33Kč. ...úplná bomba!
No, popravdě, neměla jsem v plánu, věnovat tento post jenom diáři, ale nevadí, nic zajímavějšího pro vás nemám... Teď jdu hodit nové kousky na votocvohoz.cz, tak s můžete skočit mrknout;)

Zapisovat si do něj budu ve stylu Lucky, jejich blog je pro mě velkou inspirací, určitě doporučuju, se tam mrknout;)

 Nejlepší zmrzlina s nejlepší příchutí (karamel a arašídy).

Tu bundu si budu kupovat po narozeninách, jen nevím, jestli tuhle hnědou, nebo v černém...

Pár fotek, málem bych vás zapoměla zase trochu postrašit ;)

9 komentářů:

  1. bundu si kup černou, řekla bych, že bude praktičtější!:) ..jinak fotky jsou moc hezké a diář vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  2. diár je veľmi praktický, musím sa aj ja po nejakom podobnom pozrieť, pretože mám len maličký do kabelky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Bundička je super v téhle hnědé :) v černé mi přijde už moc kýčovita a určitě mi k tobě víc sedne v té hnědé je taková jemnější :).
    A jinak máš fajn články, super se čtou.

    www.jayinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Bunda se mi víc líbí hnědá, ale ta černá se zase hodí ke všemu. :) Diář už dlouho sháním, ale pořád nemůžu najít nějaký který by mi vyhovoval. :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc moc ti to slusi!
    krásné fotky závidím!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Na té černobílé fotografii ti to moc sluší :) Ostatně i ty ostatní nejsou špatné.A když už jsme u diáře,já mám letos diář takový fialkový je od Astor.Dostala jsem ho na Vánoce i s takovou tou skvělou řasenkou (fialová,Big & Beautiful)!

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem pro bundu v hnědé barvě, černá je přece nuda... Ten diář je super a tu cenu... :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Thanks for your comment! Really lovely photos. I like the leather jacket and your eyes are so so beautiful. Your blog is gorgeous. I'm following you now (:
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM