19. 3. 2012

První jarní den

Ahoj. Už skoro týden jsem se neráčila něco přidat, když ono jak se teď tak krásně oteplilo, jsem furt venku, takže tak... ;P Jaro podle kalendáře sice začíná až zítra, ale řekla bych, že třeba například tento víkend byl teplejší než ne jeden den loňského léta.
V pátek jsme byli s holkama ve městě, docela jsme si to užili, už nejen kvůli tomu počaší. V sobotu jsem čerpala síly zavřená doma (jenom potom k večeru jsem byla snad po třech týdnech venku s Radkem) na neděli, kdy jsem jela do Planý k babče a dědovi. Samozřejmě jsem ssebou táhla i nový foťák, ale fotky nakonec nic moc, no posuďte sami...

 Konečně je můj-TANGLE TEEZER ;D

 Netuším, kdy je focená, jen jsem jí sem chtla vecpat...

 Brouček... Ale jak byl hbitej! :D

 ...po 1000000. pokusu :D

 ...a vítr fouká a fouká!

...děda vždy překvapí, takhle vipadal jeho dárek pro mě. (hádejte, kolik to celkem je) :)

Měl to být outfit, ale říkejte si tomu jak chcete:D
(brýle-po mamince:D, svetřík-Kik!, džíny-FaF, boty-Deichemann, kabela-geoss, pásek-sama nevím:D )

7 komentářů:

  1. Skvělý fotky, ten svetřík je super. (: Moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Svetrík je krásny!
    a máš krásne očii ^^

    OdpovědětVymazat
  3. no jo, to je vlastně pravda:D děkuju:))♥ ten světřík je perfektní.A krásné fotky:))

    OdpovědětVymazat
  4. kecko, fotky jsou krásné! :)
    mě tedy zaujaly botky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotečky a děda má fakt originální nápady :) Opožděně všecko nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM