4. 1. 2013

My new watches

Myslím, že konečně nadešel čas, ukázat vám, moje (teď už ani ne) nové hodinky.
Hned co jsem se naučila hodiny, tak jsem se na dlouhou dobu hodinek na ruku nedokázala vzdát, jenže čím jsem starší, tím jsem asi i vybíravější... Takže teď mám po dlooouhé době zase svoje vlastní hodinky na ruku se kterými jsem opravdu spokojená!
Dostala jsem je od mamky jakoby k Mikuláši, ale přišly mi až těsně před Vánoci, takže bych je mohla nazvat i jako vánoční dárek. ;)


dcv
d

15 komentářů:

  1. Krasne hodinky


    K.

    Littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné!:) Taky bych si takové chtěla pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty hodinky sú moc krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nejsem na takovýto styl hodinek, spíše na nějaké sportovní, ale musím uznat, že jsou hezké! .)

    OdpovědětVymazat
  5. tak přesně takové bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou krásný :) Já ale hodinky nenosím :)

    OdpovědětVymazat
  7. spíš než hodinky mě zaujalo to tričko? !:D

    OdpovědětVymazat
  8. krásný, taky mám české PRIMky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné hodinky!!! Takové bych taky chtěla:)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM