25. 3. 2012

I´m sorry :(

Ách, asi bych se měla stydět, jak na ten blog kašlu! Jenže o čem bych měl asi tak pořád psát??
Abych se měla zase na co vymluvit, tentokrát za to může dnenší celodenní pobyt v Planý u babči. S mamkou (a občas i bráchou) tam jezdíme sice skoro každou druhou neděli, ale tentokrát jsme jeli kvůli tomu, že tam byla i návštěva z Rokycan (která byla mimochodem včera u nás, takže za tenhle víkend jsem toho zažila docela dost...
I přes týden jsem měla nabito! Například v úterý, jsme holky pozvala na pizzu (při příležitosti mých 15cek), z toho dne máme dost fotek, nevím proč jsem je sem nedala dřív, ale brzo je sem určit dám! A hned ve středu jsme byla pak už jen se Símou ve městě, hlavně na úřadě pro mojí občanku - konečně;P
V dalším týdnu se můžete teda těšit na fotky z úterý, fotky tch pár drobností co jsem dostala, nebo taky na článek "O mě a diopryckých brýlých."
Áno, ráda se ksichtím ;D




4 komentáře:

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM