28. 1. 2012

Pomocte... !!

Hááj... Dneska sem tu jenom pro radu od vás! Zítra mám v plánu udělat nějakou recenzi aby se neřeklo ;) Ale co že bych od vás teda potřebovla? Nedávno jsem se ptala na nějaké webovky, na kterých se dá koupit baseballová mikina. Nikdo mi nic neporadil, tak jsem si poradila sama :D A teď už bych se měla rozhodnout jen pro barvu, jenže já stáe nevím.
...zatím jsem pro tu červenou, a co říkáte vy?


11 komentářů:

  1. Taky mám v plánu , si nějakou koupit , líbí se mi asi nejvíc z aukra ...
    A taky bych si vzala tu červenou :) ta je nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám červenu, ale ani tá čierna nieje zlá. ale prvu určite nie.

    OdpovědětVymazat
  3. z akej stránky sú? červenú určite :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta černobílá taky není marná ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych volila buď tu šedo-černou nebo tu černo-bílou,ale asi nejvíc mi je nejblížší ta prví (šedo-černá).Každopádně je to na tobě a budeš to mít asi fakt těžký,taky se někdy nemůžu rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
  6. červená a čierna je naj! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. na jakych strankach se dá koupit? diky :)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM