13. 12. 2011

About me

…tak, jdeme rovnou k věci;) V březnu oslavím 15. Narozeniny, ale stále se cítím jak desetiletý fracek!  Žiju od narození v Mariánských Lázních s oběma rodiči a desetiletým bráchou, mám však ještě nevlastní sestru, ale ta je asi o dva roky mladší než moje mamča (rodiče mají mezi sebou velký věkový rozdíl) a viděla jsem jí naposledy, než se brácha narodil, takže jí už nějak moc neberu! Taky se asi budete v článcích setkávat často se jmény, jako například; Sim, Eliška, Šárka, Ája a Katyna. To jsou moje nejbližší kamarádky a trávím s nimi dost času. Co se týče školy, tak jsem taková ta dvojkařka až trojkařka, no tak, snažím se;D Na blog se snažím přidávat denně, ale dost často mi nezbývá čas! Mám totiž ještě brigádku - roznáším letáky! No, nechlubím se s tím zrovna na potkání, ale ani se tím nějak netajím, proč taky?!  ;)
Tak to by bylo asi tak vše! Asi nemusím zmiňovat zájmy, nebo snad jo? Prostě jako každá jiná holka; rodina, přítelé, hudba a samozřejmě kosmetika, oblékání, nakupování a tak dáále… ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM