27. 1. 2013

Jillian Michaels 30 Day Shred

O této 30 denní výzvě už sice vím nějaký ten pátek, ale byl to zrovna tenhle pátek, kdy jsem se rozhodla začít. Musím teda říct, že ještě teď mám co dělat, abych sešla schody a když piju z velké plné petky, tak se mi neskutečně klepe ruka. Ale aspoň o tom vím a jsem si vědoam, že pro sebe něco dělám. Určitě vás budu v průběhu (pokud to za pár dní nevzdám :DD) ještě informovat o mém stavu... ;D
A mě samozřejmě zajímá, jestli máte s 30 Day Shred nebo s cvičením od Jillian jako takovým, nějaké zkušenosti a co si o domácím cvičení podle videí vůbec myslíte?

5 komentářů:

  1. Já jsem s Jillian taky cvičila a vydržela jsem jen pár dní, bylo to na mě moc těžké a stereotypní, ale když koukám na výsledky před a po cvičení (třeba na youtube), tak ta dřina vážně stojí za to.. Dej vědět, jak ti to jde!:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som tiez skusala Jillian ale nevydrzala som to, je to vazne ze strasne narocne, radsej som zacala s pilatesom :)
    Inak ak mas rada BB kremy, tu je recenzia na jeden od Biodermy:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle cvičení je všude.....že bych to taky zkusila? Držím palce s výdrží ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jillian je skvělý, akorát jsem u třetího dne skončila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já podle Jill cvičím už nějákých 10 dnů, ale už mě to fakt nebaví, pořád to samé dokola to né.. :( :D tak jsem si našla jinačí na uložtu, je to na 60 dnů a taky to prý hrozně funguje, ale náročné to je taky dost, ve složce je i kalendář a naplánované co a který den cvičit :)

    sleduju tě!:)
    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM