20. 10. 2012

Something new

Už jsem to sice psala ale pochybuju, že si to někdo přečetl, takže to uvedu ještě jednou. :D Minulou sobotu jsem byla fakt po strašně dlouhé době někde ve větší civilazaci (a to v Plzni) mrknout se i v jiných obchodech než jenom tady to Takko, Deichmann, Kik! apod. Sice jsem žádné velikánské nákupy nedělala, ale pár jsem si toho přivezla. Taky vám rovnou ukážu nějaké drobnosti tady z Mariánek, tak se koukněte, chcete-li. ;)
(Jenom ještě upozorním, že ty fotky jsou dostl zlý! Fotila jsem je totiž večer, při žárovce a pokud nemáte zrcadlovku, je to docela těžký...)

 Začnu asi u prstýnků, z nich mám totiž největší radost! Už dlouho jsem si říkala, že by to chtělo pořídit si zase nějaké. Ten velký je z HM a ten s kamínkama z New Yorkeru.



 O botách už jste taky mohli slyšet (číst) a dokonce je i vidět. ...z Deichmanna.

 Jedna barva hezčí než druhá. :D Teda jako sice se docela loupou, ale tak z výprodeje jeden po 22 korunách, nonekupto! :D (Tesco)

 Nyní jedno z mých nejoblíbenějších triček... Takový trošku oversize a taky se mi hrozně líbí ty pruhledný lopatky. Z výprodeje v New Yorkeru.

 Většinou mi je jedno čím se myju, hlavně když to voní, ale za tyhle jsem fakt ráda.
 
...poprvé v životě se mi dostal do rukou FaF magazín. :D
 
 A tady už je to z místní DM drogerie. Ta noční řasenka je fakt hotový zázrak! Chtěla jsem si jí koupit už dříve, když jí Jituška vychvalovala až do nebe, ale nějak jsem zapoměla (:D). Teď jí ale měli za 99Kč (z asi 200), tak to jsem se zase hned rozpoměla. :D

 ...a ještě tenhle lak. Konečně tmavě hnědý. A jako oficiálně jmenovaný na nejlepší co jsem kdy měla; dobrej štěteček, dobrá konzistence, stačí jedna vrstva  a i s tím, kam všude já ty ruce strkám vydržel dost dlouho!!
 
 A jako poslední tahle růžička (či coto? :D) kterou mám vlastně z těhle všech věcí nejdéle. Bylo to takový nečekaný, při nákupu se Simčou v Kauflandu. :D


14 komentářů:

  1. Skvelé veci si si pokúpila! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy! Ty botky a prstýnky jsou úžasné!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. wow tyjsou užasný, na ruce vypadají krásně:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty prstýnky! <'3 A to tričko. Bože! Úžasné. :D <'3

    OdpovědětVymazat
  6. Ty botky jsou něco pro mé oči - nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné věci! :) ty bpty jsou skvělý. a máš moc hezky blog -> sleduji :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ty prsteny jsou skvělé, a zítra si jdu koupit ty laky!:)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM