21. 9. 2012

So what?

Týden uběhl jako voda a blog byl asi něco jako v komatu. A s mým dnešním menším "šopíkem" se zřejmě probral. Asi je to už hodně špatný, když celých sedm dní s jakýmkoliv postem ani nehnu a dokážu něco přispět jen, když se chci chlubit, ale takhle to vážně není! Z větší části za tuhle neaktivitu může samozřejmě škola, ale abych byla upřímná, ani se mi něco psát moc nechce a hlavně stále není o čem! V poslední době na počítači buď píšu cvičení do školy, nebo sleduji Pretty little liars. :D ...takže tak, no!
Takže stručně k věci; přišli nám opět slevové nálepky do Takka, tak jsem dnes vyrazila buchnout zbytek výplaty. Šla jsem si původně pro nějaký svetr a hlavně doplňky, ale odnesla jsem si svetr a šátek a potom jsem ještě se zbýlými 80 korunami šla do Kiku, protože tam mě ty ceny vždy překvapí a dnes tomu nebylo jinak, za svetřík a triko jsem dala dohromady těch mých zbylých 80Kč. ! :P
Nevím jak tomu říkáte vy, ale já umění nakupovat. :D

Šátek, svetr z Takka.
Triko z Kiku.


 S touto kartičkou ve schránce přichází pár minut pořádný radosti. ;)
 

 Oversized triko (Kik!, 55Kč.)
 

25Kč!!

16 komentářů:

  1. Skvělý svetříky i tričko. :)

    OdpovědětVymazat
  2. tomu říkám úlovky, závidím!

    OdpovědětVymazat
  3. tričko je super a ta cena ještě lepší :D
    moc se mi líbí taky ten šátek a vlastně i svetřík...takže super nákup! :)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. taky sleduju pořád PLL :D jinak to tričko je nejlepší :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. PLL jsou nejlepší! :D A super úlovky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. svetřík...♥♥ http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. pekne nakupy :) a dakujem za komantar u mna na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten svetr a šála úplně krása!!!něco takového sháním:)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to super, opravdu umění nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
  10. téda, skvěle jsi nakoupila až ti to závidím! :P

    OdpovědětVymazat
  11. Super! Krásný výhodný nákup!

    OdpovědětVymazat
  12. v kiku mají teď super slevy :D já si tam minulý týden koupila tílko za 55 kč :D a jak vidím ty jsi taky skvěle nakoupila ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. strasne ti to pristane na tej fotke!:)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM