20. 8. 2012

Hot day

Tak máme za sebou údajně nejteplejší den v roce. Mě to ani tak nepřišlo, páč jsem ho strávila v plavkách a střídavě v bazénu a na lehátku. Takhle to zní jako bych byla někde na koupáku a relaxovala, ale bylo to trochu jinak; byla jsem (stejně jako včera) v Planý na zahradě a aby to nebyla zas taková idylka, hrála jsem si tam hlavně s Terkou a Barčou a věřte mi, že uhlídat pěti leté "pako" a roční dračici není zrovna lehké. A když už jsme u toho bazénu, jedná se o malý nafukovací bazének s vodou do půlky lýtek. :D Ale i tak jsem ráda, že jsem dnešek přežila takhle, jinak bych totiž asi seděla doma, neboť se všichni moji přátelé ráčili odletět k moooři! Ach jo...
Dneska jsme sebou sice foťák neměla, ale včera jo, tak je tu několik snímků.


 

 Už do jednoho stačí jenom skočit...

...a pořád jenom ležet. :P

 Teď jsem se dala na "bubáky". :D Dostala jsem po tetě celou sbírku Stopy hrůzy a po dlouhé době jsem si na ní zase vzpoměla. Za jediný den jsem přečetla půlku.


Dárek od dědy a babi z dovolené v Rakousku.

8 komentářů:

  1. síííííííííť i bágl je senzační! :

    OdpovědětVymazat
  2. užívej si zbytek prázdnin:) aa jak já ty stopy hrůzy s nadšením četla, když jsem byla menší!

    OdpovědětVymazat
  3. supeer fotky ! :))

    zvu tě ke mně na Giveaway :)) http://ideasofaonedoll.blogspot.cz/2012/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. hned bych se šla pohoupat :D super fotky !

    OdpovědětVymazat
  5. Já takovýhle vedra fakt nemusim :D Nemohla jsem ani vylést z baráku,byla jsem doma.. nejlepší je to přece ve sklepě :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, tak to by sis mohla podat ruce s mojí babičkou. :D Ta byla taky celý den zabedněná v kuchyni u notebooku. :D Já když v takovémhle letním počasí sedím doma, tak si to pak až vyčítám. :D

      Vymazat
  6. Parádne letné fotky ;)) A ten batoh je dosť dobrý! :)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM