22. 2. 2012

What's in my cosmetics bag?

Ahoj! Takovéhe typy článků se teď celkem rozmohly, takže nemůžu být pozadu. Né, popravdě, plánovala jsem něco podobného už déle, fotky mam v počítači schované už celkem dlouho a dnes konečně se dostanou sem... Tak se bavte;)

Tuto kosmetickou taštičku jsem "dostala" po tetě, předtím jsem vlastně žádnou nemla, jen takové ty kabelky od jiné kosmetiky, které jsem používala, jako cestovní. Ale mě stačí, nepotřebuju nějco extra;)
Omlovám se za kvalitu, ale to né já, to ten foťák! A jinak toto je takový krycí krém na problémová místa. Vůbec nekryje, ale řekla bych že pomáhá;) (Oriflame)
Make-up, který jsem si kupovala před Vánoci, když jsem byla bez finanční podpory;) Skoro všechno jsem dala na dárky. Stál sice jen 80Kč, ale už bych si ho v životě nekoupila! Dodělám ho, ae to je poprvé a naposled, co jsem si něco takového pořídila:D (DM-Balea)

Korektor. Je výbornej. Urenej pro mastmou a problematickou (takže mojí) pleť. Určiě doporučuju! ;)(Avon)

Pudr. Perfektně kryje a dloho vydrží, ale musím se vždy trefit do toho srávného odstínu... (Avon)

 Tvářenka. Taky moc dobrá. Sedí mi perfektně! A štětec, který jsem naša u mamy ve skřínce:D Ale je celkem dobrej! Půlka té "nohy" už se mi ulomila, ale používat se stále dá. (Tvařenka-Avon)

Oční stíny ve třech odstínech. Dostala jsme je asi před dvěmi roky, ale moc jsem je nepoužívala. Asi je dobře vidět, kterou barvu používám nečstěji... :D

 Oční stíny v tyčince. Barva taková světle modrá-bílá. Moc je nepoužívam. Dostala jsem je teď k Vánocům. (Avon)

Oční linky ve fixe.  Když jsem si je objednávala, myslela jsem si, že to bude bomba, ale opak je pravdou! Místo černé hážou takové modré a zelené barvy a tou špičkou se prostě kreslit nedá! (Avon)

Sice to má být tužka na oči, ale používám jí na obočí! Ani nevím, kde jsem k ní přišla:D

No, a to je moje menší sbírka řasenek. Teda jako není jich zas tolik, ale na to že používám každé ráno úplně všechny... (Avon a DM-Rimel London)

7 komentářů:

  1. Tyhle články mám ráda :)!

    Zvu tě na Giveaway :)!

    OdpovědětVymazat
  2. ted jsi mi připomněla že si potřebuju koupit tvářenku :))))
    Skvělý post!

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek. :) Ten make - up od Balea mám taky a je fakt hroznej. :D

    OdpovědětVymazat
  4. u have a nice blog...anywaz if u r interested do drop by in my blog...loved ur posts n would love the idea of following each other.....let me know here @
    More2mystylediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM